Total Pageviews

Tuesday, April 15, 2014

Weight watchers-my opinion

Hey everyone,

It's time to write a post about my experience with Weight watchers.  I lost about 3 kilograms.  It's not what I expected.  I am happy that my weight is going down but after 2 months should be better.

The reason why I lost only 3 kg is my small trip to London, not always eating what I should etc.  It's only my fault but on weight watchers I sometimes was hungry and grabbed some extra fast food.

I think about giving myself a big kick.

Again I did.

For the rest WW app is easy, user friendly,  gives you nice tips how too loose weight. Will write more about it in a few weeks.

Monday, April 14, 2014

Summary of March

Hello everyone,

A few words about my last month. I am completely not happy. Didn't have time again to train like I should.

I have done ONLY 90 km of mountain biking.

I am not proud of myself.

Pls see my workouts:


Last month in pictures

Hello everyone,

I did it again. No time for anything.  Luckily I found a few days to relax.

Enjoy. Soon post about Weight Watchers.

Thursday, March 6, 2014

Weight Watchers good or bad idea?

Winter is definitely not my favorite period. In January I was happy with my first running and my small successes but after visiting my doctor I HAD TO STOP RUNNING.
My knee said NO…Too much ballast and a danger to have in the future real issue.

Result of doing nothing last 1.5 month was gaining weight. In meantime I have booked my small vacation in upcoming months. As from today I have exactly 60 days to work and lose some weight. Checking Internet I found a forum about Weight Watchers.

I am a person who likes a new technology, apps and interactive solutions. I HAVE DECIDED to test itJ 3 months with Weight Watchers. My small diary book will be here.

 Now a few words about Weight Watchers which I found on an official website weightwatchers.com:

 "Pasta, steak, cheese, even ice cream. You can eat what you want on Weight Watchers - provided you're willing to count the points. Each food is assigned a number of points, and foods that fill you up have fewer points than foods that are just empty calories. This isn't so much a diet as a lifestyle change program designed to help you learn how to eat healthier and become more active, so you lose the weight for good.

Weight Watchers says if you follow the PointsPlus plan can expect to lose 0.5-1 kg a week. Weight Watchers also recently launched a 2-week starter program called Simple Start, which includes more than 30 meal ideas; tips for dining out; photos of recommended portion sizes; motivational support; and suggestions for snacks and beverages. You do Simple Start on your own via a mobile app.

You can also follow the whole diet online entirely on your own: find recipes and workouts or you can go to in-person group meetings."

Does it work?

Many studies have shown that Weight Watchers can help you lose weight and keep it off.


What You Can Eat?

No food is forbidden when you follow this plan, which doesn't make you buy any prepackaged meals. You'll eat real food, all of which Weight Watchers assigns a PointsPlus value.

 You'll have a PointsPlus target, which is personalized to your body (including your height, weight, age, and gender). As long as you stay within your daily target, you can spend those PointsPlus however you'd like, even on alcohol or dessert. Of course, healthier, lower-calorie foods cost fewer points. Some are even free. In a few days will post my first opinion about Weight Watchers.

Weight Watchers - dobry czy zły pomysł?

Zima zdecydowanie nie jest mój ulubiony okres . W styczniu byłam zadowolona z mojego pierwszego biegu i moich małych sukcesów , ale po wizycie u mojego lekarza musiałam przestać działać . Moje kolano powiedziało NIE ... Za dużo balastu prze ktory w przyszlosci moglby byc prawdziwym problemem .

 Po 1,5 miesiącu nic nie robienia waga skoczyla w gore. W międzyczasie Zarezerwowałem mój mały urlop w nadchodzących miesiącach, co stanowi dodatkowa motywacje . Od dzisiaj mam dokładnie 60 dni do pracy i stracić trochę na wadze . Buszowanie w Internecie sprowadzilo mnie na forum o Weight Watchers (Straznicy Wagi) . Jestem osobą, która lubi nowe technologie, aplikacje i rozwiązania interaktywne .

Postanowiłam przetestować najblizsze 3 miesięcy z Weight Watchers . Obserwacjami bede dzielic sie tutaj .

 Teraz kilka słów o Weight Watchers , które znalazłam na oficjalnej stronie weightwatchers.com : "

Makaron, stek , ser , nawet lody . Możesz jeść , co chcesz na Weight Watchers - pod warunkiem , że jesteś gotów do liczenia punktów . Każdy pokarm ma przypisana liczba punktów. To nie jest tak dużo, jak dieta , styl życia, zmiany. Program zaprojektowany , aby pomóc Ci dowiedzieć się, jak jeść zdrowiej i zyc bardziej aktywnie. Weight Watchers mówi , jeśli się wdrozysz w zycie plan PointsPlus możesz spodziewać się stracić 0,5-1 kg tygodniowo.

Weight Watchers wprowadzil niedawno 2 - tygodniowy program startowy o nazwie Simple Start , który zawiera ponad 30 pomysłów na posiłki; wskazówki na kolację, zdjęcia zalecanych wielkości porcji ; motywacyjne wsparcie oraz propozycje przekąsek i napojów. Czy to działa ? Wiele badań wykazało , że Weight Watchers może pomóc schudnąć i utrzymać wage .

Co można jeść ? Brak żywności jest zabronione . Będziesz jeść prawdziwe jedzenie gdzie Weight Watchers przypisuje wartość PointsPlus . Będziesz mieć cel PointsPlus , który jest spersonalizowany do ciała (wzrost, waga , wiek i płeć ) . Oczywiście , zdrowsze jedzenie , żywność niższej kaloryczności kosztują mniej punktów . Niektóre z nich są bezpunkowe (0 pkt). W ciągu kilku dni będe pisać moją pierwszą opinię o Weight Watchers .

Tuesday, January 14, 2014

Getting better


Hi everyone

Today was my day off that's why I was able to run during day. My goal was 5 km. I did it...

My time is 34.59.

Better than last time around 7 minutes. 

My plan is continuing...dream is 10 km in less than 1 hour.

Fingers crossed it's only january. 


Witajcie,

Dzien wolny od pracy poswiecilam na bieganie.

Chcialam przebiec 5 km I sie udalo. W czasie 34.59.
Zamierzam kontynuowac bieganie.

Marzenie to przebiec 10 km w mniej niz godzine.

Trzymac kciuki...mamy tylko styczen.

Tuesday, January 7, 2014

3.5 km of running

Hey,

My workout of today:))

Second time running this year and 2 records of my life:))


Witajcie ponownie,

Udalo sie mi dzis pobic swoje rekordy biegowe:))

Drugi bieg w tym roku i 2 rekordy za mna:)) Nie jest to jakis wyczy ale moj maly osobisty sukces.


Running

New Year- new challenges.

 On Sunday, the weather was fine that's why I had to spend time actively. I decided to check my level of shape. Second half of last year is not the best belonged. Sport didn't exist in my life and if it was it was not enough. I decided to change it and run.

Small test using the Endomondo app running 1.5 km and walked 1.6km.  I was not never good in running but the level of my condition is worse than thought.

 I need to change it, and every free moment I will spend to improve this condition. Wiil share with you my results and I hope to progress.





Witajcie,

Nowy Rok nowe wyzwania.

 W niedziele pogoda dopisala dlatego tez trzeba bylo spedzic aktywnie czas. Postanowilam sprawdzic  poziom swojej kondycji. Ostatnia polowa ubieglego roku do najlepszych nie nalezala. Sportu praktycznie nie bylo, a jesli byl to bylo go za malo. Zdecydowalam sie na bieganie.

Przy wykorzystaniu aplikacji endomondo przebieglam 1.5 km i przeszlam 1.6km. W biegach nie bylam nigdy dobra ale poziom mojej kondycji jest gorszy niz myslam. Musze to zmienic i kazda wolna chwile bede poswiecac na poprawienie tego stanu.

Niewiele mi zabraklo do uplasowania sie na poziomie dostatecznym ale tak sie jednak nie stalo. Bede sie z Wami dzielic moimi wynikami I mam nadzieje progresem.